längtan

hemma hos syster även idag, är det någonstans jag verkligen gillar att vara så är det här, så mysigt och man känner sig verkligen som hemma :) slutade skolan 12 idag och från min sida uppskattas det till tusen, idag känner jag mig riktigt sliten må jag säga, är nog på grund av helgens ståhej! och på tal om det så har det varit super, (lite små saker som skulle kunna varit bättre men,)

och tillbaka till verkligheten igen, ja som sagt riktigt sliten är vad jag känner mig idag, har sån himla go lust till att snabbt åka in till staden och köpa en mys-dress och sätta på mig, hittar nämligen inte överdelen till den gamla... och bara mysa ner mig i,  Johan Falk den sista delen + malin och en massa onyttigheter i soffan blir det resten utav dagen... och mysfaktorn den ska vara hög :)

längtar sjukt mycket till den 29;e också, då allt ska fixas in i den minsta detalj, en liten shoppingrunda för tråkiga baskläder, ladda mp3;n med musik, fixa fortsättningen till "flickan som lekte med elden" (boken alltså) samt köpa solskyddsfaktor och annat som behövs... packa väskan är ett måste, för att sedan bege sig iväg till göteborgs flygplats 23.00 för att ta planet 06.25 vidare till Panama med mellanlandning i Amsterdam :) 40 graders värme nästintill varje dag, malin till sällskap, och det absolut viktigaste att äntligen få åka ner och hälsa på både pappa och tvillingbror, fy vad jag längtar!  kan inte bli bättre :)

förstår om ni är avundsjuka, det skulle jag ha varit! :)


bilder sen våran "mini-tjejkväll" hos ida kommer, i promise!

ha en fin måndag, och håll utkik de kanske kommer upp redan idag ;-)


felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0