morgontrött?

uppe med tuppen kan man säga att jag är idag iaf, ställde klockan extra tidigt men märker ganska så fort att jag varken orkar duscha eller göra mig i ordning på något sätt, så nu sitter jag här, i brist på annat att göra.. det är ju ingen idé att lägga sig igen, för då kommer jag bara somna om och försova mig, så nej tack!

istället har jag kollat klart de ensam mamma söker avsnitt som jag missat och fy tusan vad snygg han är den där oscar, ojojoj ;-)

som jag kanske nämnde igår så var jag på medium-seans, jag och några tjejer till. riktigt spännande faktiskt och om man tror på det vill säga så fick jag faktiskt kontakt med mormor, och eftersom jag tror på det så kändes det ännu läskigare på något sätt, jag menar hur kan de veta en massa om henne när de inte känner henne? det är ju inte direkt så att de bara babblar på från ingenstans?

fick en hälsning från henne och det var att hon var stolt över mig och att jag skulle fortsätta att vara den jag är!

medium-seanser är verkligen något som jag kommer fortsätta att gå på, dels för att få veta mer och dels för att bli lite mer övertygad om det, för riktigt 100 % övertygad är jag inte, inte än...

skolan om 2 ½ timme och efter det lite shopping om jag orkar, städa ska också hinnas med.. (tråkigt)

sola och träna är något jag är grymt sugen på också, någon som känner likadant? ;-)


felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0