onsdag, men känns som torsdag..

singing that melody med swingfly spelas på som bara den hemma hos mig just nu, jag gillar den.. även fast det inte är det nyaste och lyssna på kanske... man blir så glad av att höra den och framförallt party sugen.. (vilket är mindre bra en onsdag) ha ha ha. menmen, thats life :)

ledig idag därför fick det bli lite öldrickande igår, jag och sofia var hos kevin en sväng och där var även maxi och jerker, satt där ett tag.. tölade och lite sådant, sen fick det bli sängen.. trevligt!  och ja, eftersom ledigheten bara rinner iväg och man inte får annat än att sitta vid datorn gjort så har jag tänkt att ta tag i pluggandet, 3 uppgifter som ska vara klara innan veckans slut.. så det är bara att sätta igång, senare ikväll blir det dans också :) och om jag ska vara riktigt ärlig så tänker jag inte göra mig i ordning ett piss, och det känns skönt :) dock har jag ju gårdagens smink kvar, så helt förjävlig hoppas jag inte jag ser ut :)

pratade lite mer med pappa igår angående resan också, vi åker ju som sagt redan på torsdagen om en drygt en vecka :) pirrig och förväntansfull! gällande resan ja, så fick jag reda på att de tydligen har infört ett slags rökförbud på alla flygplatser nyligen... och hur dumt är inte det då, visst förstår de som inte röker men jag menar känns som majoriteten av Världens eller ja i alla fall Sveriges befolkning röker och ett endaste rök-rum kan de väll ha iaf? annnars vet jag vem som kommer vara helt skakig av abstinenser :S 16 timmar, kommer jag klara detta, tror ni?  ( i värsta fall får man väll snusa, eller varför inte testa den nya inhalatorn?) ha ha ha..


bekymmer, hehe.. eftersom att resan är så snart så betyder det att jag är väldigt upptagen om dagarna, mycket som ska göras och jag tror jag har mer än hälften kvar faktiskt... tempo tempo... GO GO! 

Plugg som gäller i några timmar framöver, men vem vet, det kanske dyker upp ett inlägg lite senare iaf..

ni andra får ha en fortsatt bra onsdag! :)


felicia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0