shopping, idag igen :)

som sagt var uppe tidigt imorse, för tidigt faktiskt.. klockan var runt 6 snåret och jag fixade inte till mig överhuvudtaget, eller jo nu ljög jag.. lite puder bara.. annars satt jag vaken runt 6, åkte med Mia vid 7 hem till mig för att sedan ta den traditionella .08.15 bussen precis utanför mig..

skolan idag gick hyfsat fort och en examination väntades, gick väll sådär för min del, fortsättning imorgon, hann inte klart med allt idag så, matte är inte min grej, tror jag i alla fall? ;S

efter skolan bestämde vi MKK2 oss för en fika på Waynes och en liten shoppingrunda efter det, och så blev det! så ytterligare några kassar fick följa med hem, och om jag tänker efter shoppas jag alldeles för mycket nuförtiden, alla pengar bara försvinner, fast å andra sidan får man mycket fint med sig hem! köpte mig en stickad tröja, en slags tunika, sockor,smink och block och annat skol-tråk ;)

tog halv 5 bussen hem om jag inte minns helt fel, kom hem med ett bultande huvud och illmående.. usch! men blev genast på lite bättre när jag att det var städat hemma, tack andreas! det trodde jag aldrig, så nu är det rent hus och inte rent hus, skämt å sido :D

plockade snabbt fram rena och nya kläder och for iväg lika snabbt som jag anlände hemma skulle jag tro, så nu sitter jag hos M&M , nyss käkat och fixat lite små grejer..

Boken "flickan som lekte med elden" ska få underhålla mig resten av kvällen, samtidigt som jag laddar för en ny skoldag med fortsättning av examination som sagt!

hoppas ni haft en bra dag!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0