trött

idag har det inte hänt alls mycket, var ju tänkt att man skulle ha klivit upp och gått till skolan, men så blev det inte.. ställde klockan på 05.50, den vanliga tiden, vaknar till och tänker att man ligga och dra sig till 06.00 iaf, glömmer dock att ställa om klockan och vaknar inte förrän 10 någon gång, märker också så fort jag vänder och vrider på mig att jag har fasansfullt ont i höger sida rygg, vid revbenet ungefär ; var också helt slut i hela kroppen, ringde till mamma som fick sjukanmäla mig..

har sovit i princip hela dagen, har varit helt slut, skakat och inte orkat göra någonting.. trots att jag sovit fler timmar än behövligt är jag fortfarande trött och det känns som om jag skulle kunna somna igen vilken sekund som helst... usch! har inte varit utanför dörren idag heller, orken finns inte..

sitter och tittar på Life of Ryan nu medans jag väntar på att syrran ska komma hem, då det blir gott käk och en massa onyttigheter till idol, innan det blir det förmodligen en 25 minutare också ;-) fy vad härligt,

i fortsättningen lovar jag att uppdatera mer också! :)


felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0