Twisted

gårdagen var ju som sagt väldigt planerad fast ändå oplanerad, om ni förstår vad jag menar ;) hade som sagt 3 alternativ att välja mellan och om jag ska vara ärlig var jag enormt sugen på alla 3, men bestämde mig till slut och en mysig hemma kväll hemma hos syrran med fint sällskap fick det bli. och det är jag nöjd över, idol, yatzy och de nya johan falk filmerna fick stå för underhållningen, MJ tema igår och gud vilken stjärna han var den där Micael, (är fortfarande också).  sikken kille alltså.. :) johan falk filmerna var riktigt bra också, dock hann varken jag eller malin se klart hela, somnade i soffan... malin väckte mig strax före halv 2 på natten då hon skulle hem, så gick och la mig igen jag med efter det...

idag är det lördag vilket innebär party, tjejkväll hemma hos ida på rud först och sen blir det antagligen grabb-gänget ;) tror på en mycket bra kväll!

själv laddar man upp lite redan nu, smuttar på en cider samtidigt som musiken står för sitt, duschen alldeles snart för att sedan titta in en liten sväng på martén och sen vidare mot stan.. 

ha en fin lördag, update senare + bilder från tjejkvällen :)


felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0