25 minutare

blev som sagt en 25 minutare i solariet även idag, riktigt skönt... tror faktiskt inte att det finns något som är så avkopplande som att ligga i solariet och bara njuta.. ;-) massage kanske, men inget annat...

alldeles strax har jag tänkt att hoppa in i duschen och börja fixa mig för ikväll, blir som sagt bio "flickan som lekte med elden", och jag hoppas verkligen att den når upp till mina förväntningar.. 

har inte så mycket annat för mig, hoppas ni andra får en toppen kväll iaf, för det ska jag ha!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med dig, as skönt att ligga i solarium:) så varmt och gött

2009-11-01 @ 16:41:21
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0