chilinötter och cola

smaskar som bara tusan på både chilinötter och cola, riktigt gott! att man alltid ska bli sugen på något när man blir sittandes framför tv;n ? det bara är så, visst är det? ;p

boda borg imorgon blir inställt för min del också, känner att det finns lite mer "viktigare saker" att ordna upp först, såsom lägenhet, jobb osv.. och allt dessa passar utmärkt då jag är ledig även imorgon, så imorgon ni finns det all tid i världen för att uträtta ärenden hit och dit.. perfekt! och då dagen är slut imorgon, hoppas jag så innerligt på att en ny bostad väntar :)

träna och sola, finns det förhoppningsvis också tid för imorgon..

vill också tacka alla som hjälpt och stöttat mig de senaste dagarna, ni vet vilka ni är och utan er skulle jag aldrig klara av det här! tack för att ni är som ni är och att ni finns där när jag behöver er som mest! <3 



Felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0