I´m back

längesen man skrev sist, men har faktiskt inte haft lust till det alls.. det har fått stått på sidan av ett tag nu känner jag, men just idag kände jag att det var dags, ta upp allt igen, fast med helt nya tag och verkligen ha en mening med att göra det, och nu menar jag inte slänga in ett inlägg då eller då, bara för att skriva utan för att verkligen uppdatera minst en gång varje dag iaf, som sagt väldigt många andra bloggare/bloggerskor gör ju det bara för en viss andledning- tjäna pengar... det är inte mitt syfte,jag gör det för att jag tycker det är kul!

så som sagt, väldigt gammal design men den ska ida finslipa på redan idag faktiskt, så är den inte klar senare ikväll skulle jag kunna tippa på att den är klar senast imorgon, för er som ville veta.. :)

annars idag har jag varit i skolan, tagit klass-kort samt jobbat på som vanligt när det gäller tisdagar, mer fritt kan man säga... dagen i övrigt är inte helt planerad än faktiskt,men är väldigt sugen på att simma och sola efter det är ett måste, dags att få upp brännan lite... 

ja, hade väll inte så mycket mer på hjärtat!

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0