sjukling

gårdagen var super, var i skolan tills 16.10, vi fick lov att ta halv 5 bussen hem, så var hemma ganska sent dock. kom hem, slängde snabbt i mig något käk och sen vidare mot badhuset! mötte upp elin, simmade i ca 40 minuter sen tog vi oss en 25-minutare i solariet... ;-) jätte skönt var det, och riktigt mysigt att spendera lite små timmar på kvällen med elin, blir inte allt för ofta det inträffar nu för tiden, vilket är synd...

efter solariet orkade jag inte alls mycket, som sagt så är man fortfarande förkyld, och har varit det i ca 4 veckor nu, så sängen blev ganska så fort, på grund av förkyldningen valde jag att stanna hemma idag, återhämta mig, samt vila så mycket som det går...  dock vet jag hur det kommer att sluta, jag som hatar att inte göra något..  och som sagt det finns redan planer för ikväll, är riktigt sugen på en bio tillsammans med mina brudar :)

ska ringa upp de nu och kolla så de inte bokat in något annat, samt ta en 25-minutare idag igen och sen en dusch! just ja, glömde säga att vi är lång-lediga tills på onsdag, är ni avundsjuka? ;-)

det skulle jag har varit, ett snabb inlägg innan staden sen...

PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0