Baptism

Fullspäckad är precis det rätta ordet för vad denna dag har varit men inte klagar jag för det :-) Har fått upp ytterligare lite grejer här i lägenheten och mysfaktorn höjs steg för steg. Det är en hel del slit kvar men det kommer att lönas, tro mig. I slutändan kommer det vara så mysigt. Jag har mallen framför mig hur allt ska se ut, givetvis är det inte förrän allt är på plats som man märker skillnaden men fy så snyggt det kommer bli! Fondvägg, måla väggarna i köket och köpa tv är prio 1. Tv;n kommer förmodligen vara på plats redan på torsdag. Dock har jag ett litet i-landsproblem. Mahaaaa. Vet inte om jag ska ha 60 eller mindre? För kvalité måste det ju vara. Vilket problem va???

Kan även säga att jag var med syster och besikta min "framtida" bil förut också (trodde jag) men med fel efter fel blir det inget med det inte. Istället får jag kika runt lite på annat håll. För egen bil ska jag ha, ser inget annat skäl till att körkort annars om jag ska vara ärlig. Blev donken och lite godismix efter det. MUMMA! Skulle egentligen ha träffat sebastian förut också, vilket jag fick ställa in och ersätta med ett besök av hyresvärden som jag hatar mest i hela världen. Sikken patetisk människa alltså och korkad dessutom. Står och säger rätt upp i ansiktet på mig att jag är razist och dum i huvudet, jadu. Undrar vem som är det egentligen? Idiot.. Sådana människor klarar jag inte av.

Har inte varit särskilt många långa stunder idag inte, nyligen hemkommen. Amanda messade och ville ha sällskap till affären. Så en runda till maxi och påfyllning i kylskåpet blev det att :-) Trevligt!

Skulle tippa på att det är dags för mig att runda av nu, riskettan står på schemat 09.00 imorgon bitti och då är det kanske en fördel om man är pigg. 3 timmars lyssnande och senare på kvällen ytterligare 3 timmars lyssnande (handledarkursen). Sola, träna, besöka kvinnokliniken, köpa biljetter till moments och nöjes ska också hinnas med! Busy woman.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0