Bara för att

Den första snön har fallit och om jag får säga det själv är jag INTE ett fan av snö som många andra. Men egentligen så känner jag att va fasen spelar det för roll egentligen? Dra på dig varma kläder och sluta klaga så blir allt mycket lättare. Och visst fasen tänker (även) jag tänka så. Jag menar det är ju inte vinter året runt och det tackar jag för. Sommaren kommer ju någon gång trots allt. Dock om dryga 6¨månader. Men jag kan vänta och det tror jag att ni också kan. Fördriv tiden med att umgås med dom ni älskar, hitta på saker, skaffa pojkvän, åk och res. Vad vet jag, gör något i alla fall. Varför inte boka in en massa skojs så du har något att se i framemot då går tiden fortare och du har annat att tänka på. Detta är precis vad jag gjort! smart tjej kallas det, eller ja impulsiv snarare. Gör som jag!

Dagarna går fort och ja vad mer ska man säga. Jag gillar läget och idag är även en dag då jag varit på grymt bra humör. GRYMT verkligen. Frågar ni varför? Jadu, det har jag inte ens ett svar på. Men att det finns sådana dagar känns bra. Har spenderat dagen i grums idag faktiskt med mina nära&kära. Blivit ompysslad, uträttat lite ärenden osv osv. Ingen speciell dag så egentligen. Har även hunnit med en powerwalk ute i snöstormen vilket både syntes och kändes när jag landat på hemmaplan. Mascara överallt, ett flås värre än någonsin, håll och helt genomblöt. Men skönt var det och vädret ska bannemig inte få hindra mig till att gå ut och röra lite på "fläsket".

Har även en litet projekt på gång inom de kommande veckorna. Vad det är säger jag inte nu förrän det är aktuellt. Men jag kan givetvis ge er en liten ledtråd så att ni får klura lite. NAKET. Ojojoj tänker ni. Nu har ni något att fundera på. Mohahhaha.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0