Changed

Paradise hotel, Bonde söker fru och nu Maria Wern och givetvis en massa gött på det! Och förut blev det mammas supergoda räksmörgåsar, mumma :-)

Blev även en super duper mysig fika med josefine förut också och en hel del prat, vilket var skönt! Som jag saknat den tjejen.

Soffan hos mamma väntar på mig, då klockan ringer på 05.00 imorgon bitti. Färgning av utväxten på nobel imorgon, då jag ska vara modell åt jessica. Och även lite shopping innan hemfärd och plugg hos mammsen väntar.



Fick ju även nya numret av vecko-revyn idag också!! Så den blir det att kolla igenom en sväng innan man slocknar.

felicia ♥


Kommentarer
Postat av: elin

ja havanna är jättesnyggt! bra att du påminde mig ;) måste införskaffa mig det jag med, inte hunnit med det än :D china red, devil eller alarm är snygga knallröda läppstift.. Ett måste i sminkväskan ;)

2010-11-24 @ 22:17:20
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0