Feeling

det är nu som jag är som ärligast. Och det är just precis nu jag vill skriva det här. Jag har världens mest underbara vänner. Och det vet ni också att jag tycker!! Vänner som ovänner, nyfunna som gamla, tjejer och killar. jag älskar er. Och ni betyder otroligt mycket för mig. Det är en sak som är säker! Men med tiden som går inträffar saker, saker som man ångar så oerhört mycket och saker som man absolut inte kan styra över osv. Saker man ångar mer än allt annat helt enkelt. Och det är precis det jag tänker ta upp just nu. Och det är tre otroligt underbara människor.

Ida- vi båda vet vad som hänt osv och det är inget jag tänker ta upp här. Men jag vill bara att du ska veta än en gånt att det som hänt har hänt och ja, jag ångrar det mer än någonsin. Jag gör verkligen det. Jag förstår precis hur du känner, tycker och tänker. Absolut. Men du ska veta en sak, att en sådan som du är något som i princip alla behöver ha. Du har allt. Och det var just precis det jag föll för, du är dig själv rakt igenom. Och en människa med ett enormt hjärta. Jag saknar dig så oerhört mycket och det är verkligen nu som jag insett hur mycket du betyder för mig. För mig betyder du fortfarande hur mycket som helst. Jag älskar dig! Du är amazing.

Sofia- Det som blev att de blev såhär vet vi båda andledningen till. Och jag har också förklarat det för dig. Och som jag sa, skulle jag ALDRIG kunna göra så mot dig aldrig. Du är och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Saknaden är stor. Och jag har inte ens ord för hur jag skall säga. Du är en helt underbar person, en person som får mig att må så jävla bra. Och framförallt en person som får mig att skratta och verkligen känna mig värdefull. Jag älskar att vara i din omgivning helt enkelt. Du får mig att må bra och du bryr dig och ställer upp, JÄMT! jag saknar och älskar dig.

Louise- Här finner jag inte ens ord, vi har hålllit ihop länge. Och så blev det som det blev, du har och kommer alltid att vara som en syster för mig. Du har allt. Har inte en enda tråkig stund med dig. Du är en utav dem jag kommit närmast och umgåtts med jämt. och jag saknar det. Jag gör verkligen det, alla minnen, alla stunder, alla hemligheter, alla skratt, allt vi gått igenom tillsammanns. Ja du vet vad jag tycker. Och det enda jag vill är att det ska bli som förr. Eller iaf byggas upp och att vi ska kunna umgås. Jag älskar dig oerhört mycket och tårarna bara rinner ner för kinden när jag inser hur det är. Jag vet att det tar tid att bygga upp allting osv. Men det är verkligen något jag vill.

Givetvis betyder ni alla andra oerhört mycket också, absolut. Emma, Liza, Elin, Emma, Amanda, Josefine, Malin, Siri, Evelina med flera.

JAG ÄLSKAR ER!

felicia ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

vi älskar dig gumman min :)

2010-11-13 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0