Heartbreaker

Har legat i mammas säng i stort sett hela dagen. Sjuk, sjukare sjukast.. Är det ens okej att ligga ner en hel jävla dag? Är det verkligen det? De enda stegen jag orkat tagit idag är till toaletten, balkongen och köket. För mina dagliga behov helt enkelt. Och jag känner mig fortfarande helt slut, mörbultad. Är helt svettig och äcklig och en DUSCH skulle sitta perfekt just nu. Men orkar jag? Neeeeeeeeej.

Och imorgon ja då måste jag vara FRISK, känner jag. Kan inte bara ligga i en säng dag ut och dag in, är ju så himlans tråkigt och rastlös blir man. Men som sagt var imorgon måste jag känna mig bättre då jag ska söka jobb, ta ut mina stygn ur örat, ta en latte med amanda och senare träffa ett till gäng brudar :-) Så ingen sjuka imorgon inte. (håller tummarna)

Annars då, jo jag ska väll fortsätta att ligga i sängen och tycka synd om mig själv och hoppas på att jag får lite mer sömn inatt.

Godernatt!!!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0