Host,host

Och nu till finalfrågan, varför gör jag alltid för mycket mat? Det är något som alltid inträffar när jag lagar mat, det blir hur mycket som helst och resulterar i att jag får slänga drygt hälften, då jag inte är den typen som jag gillar att äta rester eller värma senare på dagen eller dagen efter. Vet inte varför jag är sådan men, det jag äter ska vara nytt och fräscht, alltså precis nylagat.

Annars då, min förkyldning dödar mig fortfarande och nu har även magen kommit in i spelet också. Återigen!! Så nu är det bara och kolla upp felet, då jag haft problem med den fram och tillbaks i drygt ett halvår. Usch!

Funderar på att ta ut löshåret senare ikväll också och vara korthårig i ett par dagar tills det sätts om igen. Nå, vad tycks? Mitt riktiga hår har ju trots allt blivit hyfsat långt och det är inte mycket som skiljer det från löshåret nu, (om man inte jämför hur tunt mitt hår egentligen är då) men annars så, kan bli spännande!!!

Så vi får väll se om det läggs upp en och annan bild sen, kort eller långt hår, det får ni vänta och se. Än har jag faktiskt INTE bestämt mig!




Är det okej att vara såhär sliten? Och inte orkar man duscha heller. :-) Vilka i-landsproblem hörreni!!

Ha det bäst!

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0