Hot girl

Angående att hålla tummar för saker och ting tänker jag ju INTE göra något mer, det funkar ju inte och sen så är det bara jobbigt också för delen. Fine, jag känner mig bättre det gör jag. Men ännu är jag inte frisk som jag hoppats på. Men imorgon, ja då bannemig struntar jag i om jag hostar som en gris för då ska bästis firas. Och så är det bara!! Punkt slut.  Kommer också få träffa min underbara och SAKNADE josefine. Och vet ni vad? Jag blir alldeles glad inombord när jag tänker på det. Inte en enda tråkig stund har man med dig, du är BÄST!! (Och tillsammans är vi bättre, mohahhaha)

Inte sant? :-D:-D

Och förresten så hade jag min allra första feber någonsin igår också, så nu vet jag hur det känns. Välkommen in i klubben säger ni, tackar man tackar. Och ja, det var ett helvete vill jag lova er, svettas, fryser, orkar inte röra sig osv osv osv. Finns tusen saker att skriva om det eländet.

Trots mitt sjuka tillstånd har jag ändå varit TVUNGEN till attt göra ett och annat. Och pluggat är väll det man kan säga att jag gjort. Mycket duktig! Det trodde jag inte ens själv, håller med J där, det är när man är sjuk och inte har några förväntningar som man pluggar bäst. Jiha, exakt så är det. MVG,MVG och MVG. Nöjd? JAAAAAAA

Amanda var här hos mammsen en sväng förut också och vi drog till Ö&B en sväng, köpte det gamla vanliga. Vilket innefattar, godis och annat smått och gott för kroppen. Det vanliga helt enkelt! Kan behövas det med! Och trevligt var det, men det absolut bästa med trippen var att jag gick utanför dörren och fick lite frisk luft. Himla underbart :-D Den har jag inte känt på ungefär, hmm 3 dagar? Men nu så :-)

Som den nörd jag faktiskt är tänkte jag fortsätta att vara duktig och dyka ner i skolböckerna igen, puh. Och sen götta mig framför tv:n med min alldeles underbara och älskade mamma :-)

Och till er andra, shaka som ass för mig ikväll på Club moments då!! Jag ber

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0