i can hear your thoughts




Fy bubblan vilken satans mensvärk jag lider av just nu, buhuuuuu!! Alltså den dödar mig (nästintill) och ja, det är riktigt synd om mig, då jag inte har något annat val än att plugga, plugga och plugga idag. Dock gillar jag det, att plugga alltså. Känns som om man blir smartare på något sätt och inte för att skryta eller så, men jag är ju GRYM på det jag gör, kanske skulle skriva en bok?

Det har jag faktiskt drömt om en gång i tiden, att skriva en bok. Inte bara vilken bok som helst, utan givetvis en självbiografisk bok som handlar om mig och mitt liv. Min uppväxt, allt jag varit med osv. Hela köret!!!  Dock är detta inget som kommer kunna vara aktuellt än på ett tag, vilket är synd. Men om 1 år kanske? Vem vet, håll utkik.

Som sagt, en av mina drömmar!! Så skulle vara kul om den gick i uppfyllelse. :-)

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0