Monday morning

Måndag morgon, sitter just nu hos mammsen efter ett besök på vårdcentralen här i grums. Har som sagt varit och tagit ut mina 2 stygn jag hade i örat. Så nu ser örat fint och framförallt ut helt ut igen. Vilket känns underbart!!

Dagen idag tänkte jag faktiskt spendera i grums och hos mamma. Plugga, plugga och plugga. Både teori och vanligt plugg. Inte så roligt om man tänker efter, men det är saker som MÅSTE göras och då får man helt enkelt ta sig tid till att göra det också. Och tro mig, det ger resultat vill jag lova!!!

Haft en jobbig natt och framförallt gårdags-kväll också, så mycket sömn har det INTE blivit. Så jag får helt enkelt stå ut.



Bildbevis!!!

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0