Radioactive

Sitter nu och pustar ut en aning efter ett non-stop skrivandet av både CV:n och plugg hit och dit. Har nyss tryckt en kebab-tallrik också. Mumma på det! Så nu är jag mätt och belåten och redo för ytterligare en timmes plugg innan paradise.

Blir inte så roliga inlägg nuförtiden då jag pluggar jämt och ständigt. But thats life och ni var får helt enkelt stå ut. För mer pluggning kommer det bli ett bra tag framöver! Och ja, det är bara för mig att bita i det sura äpplet och köra på hårdare än någonsin. Jag som vill börja träna seriöst också och har fått extra jobb. Hur ska detta sluta? Hur ska jag hinna? :-D

Den ultimata lösningen vore ju att ha ett alldeles eget löpband hemma, då du iaf kan röra på dig liiiite, samtidigt som du gör annat. Perfekt ju, det kanske man ska önska sig? vad tror ni?

felicia ♥

Kommentarer
Postat av: elin

kom på en sak, vad tyckte du om läppstiftet du köpte av mig på mus för ett tag sen? :D blev färgen bra ;)

2010-11-24 @ 21:02:07
URL: http://eelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0