Replay

Sitter nu i lägenheten, en ganska så väl-städad sådan. Och jag har lyckats gjort mig hemmstadd. Jag har också lyckats gått igenom en hel del gammalt. Såsom gamla spel, kort och även lyckats hitta några godbitar! Såsom smycken framförallt och ett rött läppstift. Som jag letat i veckor efter detta och om man bara tänker till lite så ligger det ju där. Puh! Och ja, jag lyckades också bli andfådd av detta letande inklusive bärande. Hur det nu är möjligt? Med med sveriges mest ovältränade kropp lyckas även jag. Mohahaha.

Något som dock inte är lika kul är att jag fått tillbaka mina dåliga "mat-vanor", det vill säga inga matvanor alls numera. Jag struntar i att äta, eller rättare sagt jag är inte hungrig trots jag inte ätit på flera timmar. Och så fort jag äter något litet, eller åtminstonde försöker äta något säger kroppen ifrån och vill inte alls ha det jag stoppar i mig. Och nu när jag tänker på det, kan det kanske vara på grund av detta som magen krånglat en hel del. Och det är säkert på grund av detta jag känt mig såpass trött, hängig men framförallt nere de senaste dagarna. Så detta känns absolut inge bra.

Försöker åtminstonde dricka rikliga mängder med vatten och få i mig andra vitaminer ändå. (dock på tablett) Så att  jag ska orka. Försöker också äta en massa frukt, vilket går bättre. Men jag vill ju ha mat! Sådan matälskare som jag är :-D

Får kolla upp detta imorn och göra allt för att det ska bli bättre, jag gör det ju trots allt INTE med flit. Utan det är kroppen som säger ifrån..

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0