Sicksicksicksick

Jag är SJUK och då menar jag inte lite förkyld bara. Utan snarare världens förkyldning. En hosta som dödar mig, en röst som knappt hörs och en näsa som bara rinner. Plus en helt snurrig jag utöver det hela. Influensa?? Jag känner mig helt slut i hela kroppen och orkar knappt göra ett skit. Duschen är det enda jag orkat ta mig till idag, och det var precis så att jag klarade av det. USCH

Jag som absolut inte får vara sjuk denna veckan, träffa josefine och elin imorgon på stan och dessutom fira elin på fredag med middag och sen utgång. Himlans otur. Men jag ska bannemig bli frisk. Så är det bara :-) Hur det nu ska gå till? Får kurera mig, dricka té, hålla mig varm och nerbäddad så ska det nog funka! Hoppas jag.

Spenderade som sagt söndagen i Oslo tillsammans med amanda, det bjöds på en hel del oväntade grejer. Och ja vad mer ska jag säga? Sjöng karaoke för första gången i mitt liv inför dryga 40 människor, var i Oslo för första gången i mitt liv och så mycket mycket mer. Jag var med om en hel del kan jag säga och mitt lokalsinne är inte att leka med alltså.. Herregud! 

Jag säger som amanda, söndagar kan vara trevliga dem också!

felicia ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

jag börjar också bli sjuk!!! ngn jävla shit som går. ska kurera mig nu jag med gumman :) På fredag ska vi ha asa roligt! ;) löööve u! <3

2010-11-16 @ 19:12:47
Postat av: Felicia

Ja fööör det ska vi verkligen ha hörredu :-D Men vi måste köpa biljetter innan fredag?? eller om dukan köpa via din dator, alltså ticnet så slipper du ta dig in till staden?? :-D SKAKA ASS! jihaaa. LÖVE <3

2010-11-17 @ 09:41:11
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0