sönder taggad?

Tänkte berätta lite om helgen, eller ja fredagen då jag trotsade min sjuka och gick ut och hade det riktigt kul! Kvällen började hemma hos mig i vanlig ordning, all by myself. Smidde lite planer angående kommande helger och så vidare, förade och gjorde iordning mig det sista för att hoppa på bussen runt 11 in till staden och Scandic city. Där jag möttes av Jack och gänget. Var riktigt kul att se honom, kom in i lägenheten där det var en hel del andra. Hörde en röst som jag kände igen och vips så dök pontus upp, fy så glad jag blev över att se den killen. Ett och annat samtal blev det och ja, jag trivdes! Branäs snack osv osv.

Kvällen slutade med att jag ensam bland två andra killar som ägde lägenheten så vitt jag vet, stannade kvar. Och the-sounds allsång blev det för hela slanten. Har nog aldrig träffat på en kille som diggar och kan varenda the-sounds låt precis som jag själv, så det var skoj! Herregud säger jag bara, jag hade det trevligt och det bjöds på en hel del skratt.

Och ja, vad mer kan jag säga? Fredagen var grym, i vanlig ordning. Och ja det fick man sota för dagen efter, inte för att jag var bakfull utan snarare för att jag trotsade att jag var sjuk. Och sjukare blev jag. Usch! Så lördagen spenderades i soffan tills jag slocknade..

Hur har eran helg varit? Bra eller anus?

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0