Swing life away

Riskettan stod som prio 1 imorse då klockan ringde. och som vanligt fick det bli lite snooze. Åh, vad jag älskar det. Att snooza alltså men givetvis fick det ju också konsekvenser och morgonen blev riktigt hektisk med andra ord. Det hela slutade med att jag missade bussen för att jag råkat lagt plattången i plast och givetvis märkte jag inte detta och drog genom den i håret. Stopp sa det! Jag fick panik, fick kamma ur det fort som tusan och sedan springa in till stan och körskolan i spöregnet, notera spöregn. Tre timmar höll det på dock gick tiden fort och det var en hel del intressant som man fick ta del utav. Mycket var självklarheter som man visste sen tidigare men det var även mycket nytt att lära in. Så nu har man den delen gjord i alla fall. SKÖNT!

Hann även med att sola också. Underbart, och jag är redan mycket brunare, fräschare och framförallt snyggare. Jag känner mig riktigt bekväm i mig själv och självförtroendet är på topp. Se så lite sol kan göra :-)

Tanken med detta inlägg vara att ni skulle få ta del utav min onsdag, har nämligen inte all tid i världen just nu. Bilder komemr också dessutom. Men nu måste jag dra mig. Ytterligare en 3 timmars kurs väntar 18-21. Men först på listan: Köpa biljetter till moments&nöjes och även en ny outifit på det. Ha en fortsatt trevlig onsdag! Peace.

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0