Take a minute

Tjolahopppp!!

Är inte på humör JUST nu, blivit av med pengar på kortet och det är inte första gången som detta inträffar. Frågan är varför?? Banken har ingen som helst skyldighet till att bara dra pengar efter pengar och det har inget annat företag osv heller utan att INFORMERA. Så att man vet!!! Blir så förbannad på sån skit. Som tur löste sig situationen i vilket fall. Och det är jag glad över!

Och är nu på lite bättre humör och jag kan tänkte ta upp lite saker som jag inte tror att ALLA som läser denna blogg visste. Alltså 5 saker ni INTE visste om mig.

1. Jag HATAR pannkakor, gurka, ost OCH MJÖLK!
2. Jag borstar ALLTID tänderna minst 4 ggr innan utgång.
3. Jag kan INTE lägga mig och sova förrän jag känt på dörren ett x antal ggr. ( nästan som en liten tvångs-tanke där)
4. Jag har en överdriven emapti för andra människor. Det vill säga att jag mår DÅLIGT så fort jag ser en ensam på stan och liknande. (alltså krävs det ganska lite för att jag sen ska må dåligt över det, när jag egentligen inte behöver det)
5. Jag kan INTE gråta och visa mina känslor öppet för andra. (Undantag ifall någon nära gått bort)

Den sistnämna punkten är också himla jobbig att handskas och tas itu med. Jag vill kunna visa att jag är ledsen när jag är det och även kunna gråta. Men jag kan INTE, det går bara inte. Det gör inte det. Jag skämms över att säga det, när det egentligen bara är så naturligt. Jag försöker, men känner mig så löjlig så att jag istället låter bli. Inte ens inför mina närmaste gråter jag, inte ens familjen. Det vill säga min mamma, pappa och syskon osv. JAG KAN INTE och så ligger det till.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0