Tomato

Återigen på hemmaplan- eller ja hemmaplan och hemmaplan. Landat har man gjort i alla fall efter den drygaste handledarkursen någonsin och jag inte rekommendera för er där ute att både gå handledarkurs och riskettan på samma dag. I stort sett inget som skiljer dem åt, utan bara en massa samma babbel. Jises! Det positiva med det hela var att jag fick träffa min otroligt fina och underbara vän josefine och det bjöds även på en hel del skratt. Vilket en hel skön gubbe låg bakom :-) Att ha honom som morfar är något jag verkligen suktar efter. Sikken sköning..

Jag som trodde att jag INTE bränt mig något alls hade fel. Ser numera ut som en blandning mellan en tomat och en jordgubbe i färgen. Icke bra. Första gången jag bränt mig riktigt mycket faktiskt och denna gång rejält. Kanske inte var så konstigt trots allt, var ju nya rör och sen solade jag 5 minuter extra denna gång. Men men, antar att det är smällar man får ta, som tur är det bara ansiktet som tagit stryk och om man tänker efter så går det ju att täcka med smink trots allt :-)

Ångrar att jag inte hoppade på bussen in till Karlstad och härliga strand förut, lite mys såhär på kvällskvisten hade inte varit fel. Med världens goaste dessutom (charmigaste också för den delen) GRRRRR.

Tror jag blivit lite småkär kanske, dock känner vi inte varann ut&in än och absolut inte så värst mycket heller för den delen. Men jag är nog kär i det jag känt och märkt av. Charmen. Fy så jag älskar hans charm. Helt undetbar är den. Men vi får se vad det hela leder till om jag ska vara ärlig så är jag tyvärr inte redo för ett färhållande än. På grund av omständigheterna runt omkring. Det är för mycket som händer och jag vill därför inte blanda in ytterligare någon. Så det får vänta helt enkelt! Men träffas, lära och känna varann mer och MYSA kan man ju göra ändå :)

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0