Turn around

Åh, vet inte ens varför jag är uppe? Varför jag lyssnar på den mest deprimerande låten i världen som får mig att må så piss, antagligen är det väll redan för att jag mår piss. Jag är så sjukt ledsen men framförallt besviken.. Tom på ord!! Att faktiskt uppleva det jag upplever är inte okej, och jag mår inte bra över det, jag gör inte det. Men jag vill ändå försöka, försöka stå på mina ben. Men det är svajjigt och jag tappar balansen då och då, men jag står ändå kvar. Fortfarande lika svajigt. Och nej, tiden läker inte alla sår. Snarare tvärtom.

Åh, jag är så trött på att leva detta liv, trött på att jag inte kan visa mina känslor för allmänheten. Jag vill bara skrika rätt ut, men jag kan inte. Jag vill bara gråta i timmar.. Men återigen, jag kan inte. Varför ska allting vara så jävla svårt för? Ge mig svaret på den frågan och du har gjort något bra.

Och nu var det gjort, något av det jobbigaste jag gjort, men ändå något av det bästa. Jag är trött på att bry mig om människor som inte visar ett skit tillbaks, jag är så jävla trött på det. Så från och med nu är det som det är och jag vill inte ha något mer med dig att göra. Du har både gjort och sagt ditt och det har sårat mig nu, i 18 jävla år. Det är dags nu, att säga adjö..

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0