Unfair

Och ja, även jag har råkat ut för lite bloggtorka just nu. Eller de kommande dagarana som varit i alla fall!! Eller så kanske man skulle kunna säga att jag har haft fullt upp. Tror inte bara att det är jag som önskar att dygnets timmar kunde ha varit mer. Låt mig säga 30 kanske?? Då hade jag varit nöjd.

Ja, vad har jag tagit vägen kan man undra? Lever jag? Och ja, jag är mer levande nu än någonsin känns det som. Jag mår toppen just nu. Mycket tack varé mina otroligt underbara men få vänner och D, underbara D. Ni får mig att må så bra :-) och det uppskattar jag. Körlektioner och mycket annat inom just kategorin körkort har jag också hunnit med. Känns bra! Lite kvalitéstid med familj och vänner likaså. Och givetvis en massa fest,fest,fest,fest.. Och även lite träning på det? Det trodde ni inte va? Hurtigbulle.

och igår då opererades jag, usch. Gick runt hela dagen och bara tänkte; shit,shit,shit jag kommer dö. JAG VILL INTE!! Men hade jag något val? NEJ. Och ja, bra gick det väll. Inte det bekvämaste jag gjort om man säger så. Och det är heller inget jag vill göra om. Skakade och svettades som en galning men med min såkallade "extra" mamma vid min sida så gick det bra. Över förväntningarna faktiskt!!

Dock har det fortfarande inte slutat att blöda och det gör fortfarande ont sedan bedövningen släppte sent igårkväll. Och jag får heller inte vara där och peta och duscha på 1½ dygn. Antar att det är smällar man får ta. Ni som vet situationen och var med den kvällen fattar skämtet. Jag skrattar lika mycket varje gång. Galet!

Fick ställa in båda skola och körlektion på grund av detta vilket jag själv inte tycker är speciellt kul.. Men återigen, det är smällar man får ta. Och istället tänker jag vara DUKTIG och sätta mig här hemma och ta tag i det sista i psykologin, litteraturen och så bland annat. I väntan på att det ska sluta blöda.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0