Uppe med tuppen

Ja ni hör ju själva, uppe med tuppen idag. Men vad annars hade jag räknat med, sover man hos syster som har småbarn får man ta detta fenomen för givet. Och det är väll bara att vara glad för det också. Jag menar, jag har ju trots allt fått sovit dryga 10 timmar ändå. Vilket var skönt, mycket skönt! Och behövligt dessutom.

En runda i spåret och sen få lite färg i solariet är prio 1 just nu. Då jag skall försöka få tillbaka det som en vardagsrutin igen. För hur snyggt är det inte att vara brun? Sommar som vinter spelar ingen roll. Men för mig är det ganska viktigt. Jag mår dåligt när jag är blek som sagt. Jag tycker det är fult och jag trivs INTE. Men sen att det finns en hel del människor som verkligen passar i att vara det är en annan femma. Men jag själv som blek? Nej tack. Nog om det.

Annars idag då står pyssel och fix på schemat.Greja lite i lägenheten, kolla tapeter (så att jag får färgen och allt klart)och sen lite annat små fix med lampor och skit. Lite viktiga telefonsamtal ska jag också försöka att hinna med och sen träffa S en sväng och senare framåt kvällen spendera den med godingen. Fullspäckad dag, men jag klagar inte. Från att ha gått och inte haft något inplanerat till fullbokad, det gillar jag. Givetvis står en massa fest på schemat också, me likey!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0