When i look at you

Sitter nu hos manda, my best friend. Lite vin, chips och annat smått gott :-) Jag gillar läget!! Dock skulle jag INTE tacka nej till att shaka ass på dansgolvet heller för den delen. Det är ju så jag jobbar. Ser ut att bli Oslo imorgon också. Träffa J, en super duper go kille. Jag tackar inte nej. Jag och amanda tänkte ta tåget runt 6 imorgon kväll och spendera söndagen med våra respektive. Mohahha.

Ser ut att bli en trevlig söndag trots allt. Söndags-mys är aldrig fel!

Ha en trevlig lördag!

felicia ♥





Kommentarer
Postat av: marie

menar du Jerry??nä,du könner ju inte ens honom,sen e väl han för gammal för lilla dej...men kul att du gillar honom,han är en supergo kille,I know...ha det gött kram

2010-11-15 @ 14:31:18
Postat av: felicia

Ja det menar jag :-) Det är han du!! Kram

2010-11-15 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0