Where is the love

Lördag och ja, inga sovmorgnar här inte. Vilket känns surt och gött! Härligt att inte vakna av känslan av att man sovit bort i princip heeeela dagen. Det gillar jag! Man ska ta vara på dagarna :-)

Återigen inte bloggat på ett tag som jag tror de flesta märkt, men skönt att ni läsare ändå hänger kvar. Det uppskattas!! Att jag valt att lägga bloggen på sidan ett par dagar hör till privata skäl och det är framförallt inget jag väljer att ta upp här. Det enda jag kan säga är att det har varit lite svajjigt nu. Både på hemmaplan och med D. Ni som känner mig, vet vad jag pratar om! Nog om det.

Lördag idag och som det ser ut just nu så kommer kvällen spenderas med Amanda och Liza. Ett par vin glas, snack och lite annat smått och gott. Himla mysigt om ni frågar mig :-) Men först är det städning och en massa fix här hemma som gäller.  

Helgen i sig ser ut att bli lugn- i jämförelse med föregående och kommande helger. Det gäller ju att ladda upp inför de kommande helgerna, som kommer bli helt CRAZY! Ingen lugn stund här inte. Oslo och stockholm är inbokat bland annat. Och eventuellt ÅLAND. Jises, kommer bli sjukt! JAG LÄNGTAR

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0