automathic

Som sagt var, ny dag med nya möjligheter. Och själv ser jag ingen möjlighet alls just nu och jag har heller inget bra svar på varför jag ens bestämt mig för att uppdatera bloggen JUST nu. I och med att jag spydde imorse och lider nu av jordens fetaste huvudvärk. Vila är nog det enda som kan få mig att känna mig piggare och det är precis det jag ska ta mig till. För det behövs!

Jag som så fint så fint så hade planerat denna onsdag, men de planer ser ut att spricka.. Jobbigt läge! Men men, man kan inte vara frisk&kry jämt. Och visst är det skönt att vila lite och återhämta sig men man blir ju så rastlös. Buhuuuu

Annars då, jo hämtade som sagt ut paketet igår från H&M och visst blev man nöjd, några saker får dock skickas tillbaka :-) Klickade även hem en grymt snygg stickad tröja och ett par kilklackar från nelly.se igår. Och även de är to die for. Visar bild senare! 

Som sagt var, inte så smart att sitta framför datorn när huvudet bultar. Usch nej, går och lägger mig istället och så får mamma agera betjänt!

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0