Em-kval

Jaru, jag tror absolut inte att jag är den enda som kollar kvalet just nu..Och jag tror heller inte att jag är den enda som är riktigt förbannad på hur de spelar, visst jag är inte bättre själv och jag skulle heller inte kunna framstå som det. Men jo, man får faktiskt ta och klaga. För nu är det skam. Fy skäms!

Malin var här en sväng förut också, härligt att kunna umgås mer och mer med henne. Börjar likna den gamla och goda tiden, dock har vi ju fortfarande saknar som saknas för att det verkligen ska kunna bli det gamla goda. Och josefine är ett mycket gott exempel. En riktigt skön filur, som jag diggar skarpt! Och till helgen ska vi "återförenas" igen. NAAAAAAAAAAAJS

Ser lite fram emot morgondagen faktiskt, ny dag och nya möjlligheter. Shopping och boka utlandsresa. Och sen återigen skaffa solkort, börjar allvarligt på att må dåligt över hur blek jag blivit, trots att jag är och alltid varit en utav de brunaste, jämt.. Så ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till mitt riktiga jag!


Och nu tänkte jag faktiskt avrunda där, och se klart den här pissiga och framförallt pinsamma match. Dålig insats sverige, mycket dålig.


felicia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0