Hostar som en tok

Jani, det är precis det jag gör. Rökhosta eller ret? det är en bra fråga det. Men ytterst störande..

Borde ha pluggat som en tok idag, men istället, ja istället roar jag mig med annat. Städat lägenheten inför morgondagen. Sorterat kläder, betalat räkningar och gått igenom en massa gammalt pappersarbete och lite styrkeövningar här hemma. Roande va?

Tror hela min lägenhet är fylld av tända ljus också. Men hur mysigt är inte det då? Sen kanske jag ska vara riktigt uppriktig och säga att jag i nuläget endast äger en endaste sketen liten lampa och den lyser inte upp mycket, tro mig.. Så sent igår kväll när jag kom hem möttes jag av en kolsvart lägenhet. scaaaary. Hoppade iaf in i duschen och efter några minuter var jag redo för att blåsa håret. (tänkte jag) Skulle tända den enda lampjäveln jag har i köket och vips så small den också. Himla otur!

Fick då fram mitt smarta jag och använde kylskåpet som lampa. Mohahhaha. Alltså satt jag där på en stol i köket och blåste håret med kylskåpet helt vid öppet. Men det funkade ju..

Kan också meddela att jag tagit tag i mitt liv lite vilket innebär att jag ordnat upp en massa och bokat in hel del saker så att jag har ngt att se fram emot nu när helvetes-årstiden börjar närma sig.

Jag har bland annat bokat in 3 körlektioner och så hade jag min första igår. ( Gick SUPERBRA), riskettan är också bokad och handledarkursen. Allt i början på november. Då jag också ska på min allra första operation. Usch!

Givetvis är också en massa skoj inbokat också, som club-momente, halloween fest. Kvalitets-tid med underbara vänner som man inte umgåtts med på ett tag, idol i karlstad och sist men inte minst PARTYBÅTEN den 2-4 december. Jiha!

Ganska så skojjsigt ändå va?

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0