In my head

Jag tror inte jag är den enda som lider av någon slags höst depression. Just nu, och framförallt idag är en sådan dag som man bara vill ligga inne och inte göra ett skit. Bara vara! Och känna efter att man lever typ, ungefär så känner jag. Men i alla fall, dagen har varit bra i helhet ändå måste jag få säga.. Kan kanske bero på att jag återigen fått träffa mina underbara anton till tvillingbror. Och det var riktigt uppskattat från min sida faktiskt, jag blev så glad och kände verkligen hur jag lyste upp inombords och just det att han såg glad ut gjorde ju saken tusen gånger bättre :-) Helt underbart var det! Men jobbigt att ta farväl, trots att jag vet att jag kan ringa när jag vill och hälsa på också. Men ändå, att ta farväl är något jag tycker är grymt jobbigt.. och det tror jag att han tycker också!


Som sagt en ganska så bra dag i helhet och dagen har även känts grymt lång. Känns nästan som om att den aldrig kommer att ta slut och jag som inväntar favorit-programmen på tv:n en måndag som denna. Hahahah, och ja jag är en liten nörd, men om jag ska vara ärlig tror jag att vi alla lider av en sådan (nördig sida alltså).


På tal om helgen och framförallt lördagen måste jag säga att jag hade det riktigt riktigt roligt och att det var längesen jag festade loss och skrattade så mycket som jag gjorde den kvällen. Och ett stort tack till alla som var med och förgyllde den. Den var allt en utekväll bör innehålla :-) Grym med andra ord.


felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0