Ingen sovmorgon idag heller

Somnade riktigt tidigt igår, i M&M's soffa dessutom, lite obekvämt sädär men ändå lagomt okej, hela jag fick jämt intill plats så att jag kunde ligga raklång.. Och skönt var väll det. Tror inte klockan hann slå 21.00 innan jag slocknade.. Visserligen vaknade jag ett par gånger under natten då jag inte låg så bekvämt som jag själv kanske hade velat, så reste mig upp och intog sängen istället. Och icke fick det bli sovmorgon idag heller. Småbarn är överallt, tro mig. Och ljudvolymen på dem är ju inte direkt ljudlös, menmen.. skönt det också, att vara uppe med tuppen. Har trots lite saker som jag måste ta itu med idag, läxor bland annat och sen en hel del viktiga telefonsamtal!

Gårdagen var det väll inget speciellt med, hände heller inget speciellt. Följde med syster och barnen och hälsade på systers farfar en sväng (i och med att min inte längre finns) och sedan efter det for vi iväg och hälsade på brorsans ex och hennes lilla buse! Var där ett tag, käkade, smaskade godis och sedan fick det bli en tripp in till karlstad då vi släppte av johanna, och sedan bil hem igen.. Och så hamnade jag i soffan. Rolig lördagskväll va?

Men som sagt, riktigt riktigt skönt att bara ta det lugnt och bara vara känner jag. Och sen nästa helg är det ju faktiskt malin som ska firas, 18 år. Som vi väntat! Och då blire parteeey. Man får se det ljusa i det hela också, kom ihåg det.

Nu väntar en mycket stor och efterlängtad frukost och dusch på mig, höres senare!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0