Lips

Läppar och läppar. Är det någonting jag alltid drar ett extra öga till så är det läppar, framförallt. Och jag tycker därför det är oerhört viktigt att man är nöjd med sina egna och att man trivs med dem vill säga. Och det gör inte jag i nuläget, visst jag kan leva med dom. Men när jag ändå vet att jag kan ta chansen att fixa det, så tänkte jag göra det. När är frågan? Det ni, nu under lovet svarar jag då. Yes, precis nu under höstlovet.

Dock är det jag ska göra inget som sitter i hela livet utan om jag ska vara exakt varar det i upp till 6 månader. Och det är ju bra, för då får man ju verkligen chansen till att se om det är något du kan tänka dig att ha och tvärtom.

Om ni också är sugna tycker jag att ni ska besöka Free Sun här i Karlstad för lite mer införmation. Priset ligger på 1700 kr och det håller upp till drygt 6 månader. Värt om ni frågar mig. :-)



felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

free sun är sämst på att spruta i läpparna och dessutom har de inte tillstånd.så om du får en allergisk reaktion har du ingen läkare att vända dig till. Jag har gjort det på en klinik och det är 10101001 ggr bättre. så rekomendera inte free sun för fan!!

2010-12-17 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0