Naked

Spenderar nu tiden här framför burken som ni kanske märker. Dels för lite bloggtittande och givetvis fb, fast mestadels står plugg för mitt tidsfördriv just nu. Pluggar lite, tar en paus och kikar fb och så håller det på. Inväntar nämligen paradise som alla andra vardagar. Nööörd som jag är! Men det är ju något man bara verkligen inte kan missa bara sådär. HAHHAHA.

Är i grums också för er som undrar och har varit det sen i söndags vilket är skönt. Mycket skönt. Spenderar tiden med mamma och bara av att veta att sällskapet finns där är ju undebart! :-) Att bara kunna sitta här och softa helt osminkad iklädd i myskläder känns helrätt just nu. GÖTT


Planerat lite inför morgondagen också och även lite annat smått och gott. Morgondagen ska spenderas med Amanda på bmb. Najsigt. Och det är även henne och gänget jag ska sticka på partybåt med den 2-4 december, så jävla grymt och så jävla najs så det finns inte. Gud vad jag ska röja och framförallt shaka ass! Så det ser jag verkligen fram emot och det var väll det jag ville få ur mig, (tror jag) :-D

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0