Överlycklig



Såååååhär glad är jag just nu, dels för att jag äntligen ska få tag i mitt "trasiga" öra (eller vad man nu ska kalla det) och även för att jag ska hämta ut mitt paket som kommit från h&m med riktigt snygga kläder. Den 8 november smäller det och jag ska äntligen kunna börja använda riktiga och snygga örhängen.. puuuh, vilken lättnad. Det känns så underbart, jag som trodde att de skulle ta det med en nypa salt och skita i det i och med att det är mycket självförvållat eller vad man nu kan säga om det. Så ja, jag är happyface!

Också riktigt glad för mammas skull! Visst är inte pengar hela världen, men det var du värd :-)

Sedär, vilken fin tisdag det blev tillslut och ännu mer fin kommer den bli. Den ska spenderas med mammi och min älskade syster dotter Lowa, en kväll framför tv:n och en massa gött, kan inte bli annat än MYS.

Vad har ni andra för er en tisdags eftermiddag som denna?

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0