Smärta

Måndag och ytterligare en ny vecka och ett steg närmare det efterlängtade höstlovet:-D UNDERBART!

Skulle egentligen varit i skolan en dag som denna, men med en mage som min en dag som denna så valde jag att stanna hemma. Vilket jag tror var ett mycket bra beslut. Har mensvärk så det skriker om det och inte bara det, det värker och värker och jag kan knappt röra mig. Måste verkligen kolla upp vad felet är. Försökte med detta förra veckan men då kvinnoklinikens telefonkö var enorm gav jag upp och tänkte att äsch detta löser sig nog snart. Men icke sa nicke! Så ett besök i veckan är prio 1 från min sida.

Annars då, planerade ju en cool lugn helg. Men blev det så tror ni? Svar; nej. Syster och hennes gäng skulle ut på lördag och fira ett tvillingpar som fyllde år. Själv kände jag att jag var så sjukt sliten och bara ville stanna hemma. Men med endast  30 min kvar tills bussen från grums skulle gå bestämde jag mig för att följa med henne och joina dem. Sagt och gjort! Snabbade på som aldrig förr och in till karlstad kom vi. Kvällen spenderades först hos malin tillsammans med henne och ett gäng till. Alla som befann sig där hade barn, man och hela köret. Förutom jag och två grabbar. Så en hel del familje-snack bjöds det på. Men trevligt var det och jag menar det är ju inte alls ofta det händer att man festar med den åldersgruppen. Efter en hel del förfestande begav vi oss till bmb och ja vad ska man säga. Kvällen var grym och det bjöds på en hel del dans. Som alltid.

Kvällen slutade med att ungefär halva gänget spenderade kvällen hos malin där förfesten ägde rum och även en kebabtallrik på det. MUMMA!

Riktigt kul att få byta umgängeskrets faktiskt :-) och det var väll det jag ville säga!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0