So damn beautiful

Spenderar ytterligare en dag i grumset efter en kort dag på stan, blev dock ingen utlandsresa beställd på grund av lite missförstånd, men imorn tar vi nya tag och då jävlar ska den bokas! Jag och Amy en vecka i magaluf, perfekt är vad det kommer bli, :-)

Fick även med mig lite nytt hem också och det är ju aldrig fel..

en poncho
ett par örhängen (sjukt snygga)
strumpisar, dvs strumpbyxor
oversize tröja

Och imorgon väntas ytterligare lite shopping, är ute efter en leopard sjal och har varit det ett tag,men den ska ju kännas rätt också. Dock har jag hittat två stycken som har fallit mig i smaken och nu har jag istället svårt för att bestämma mig vilken utav dem det får bli. Båda är leopard och det enda som skiljer dem åt är färgen, den ena är svart/grå och den andra mer likt den riktiga leopard färgen eller vad man nu kan kalla det. Riktigt snygga båda faktiskt! Lite snygga ringar tänkte jag också få med mig, för fy så snyggt det är. Enligt mig får du gärna ha alla fingrar fyllda utav dem, löööööve it!

Bilder på shoppingen kommer i ett senare inlägg (ska försöka att hinna med det idag) för om jag känner mg själv rätt så kommer jag att vara bänkad framför burken denna kväll. Många av mina favoritprogram är ju faktiskt idag. Mohahhaha.

felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0