Tro det eller ej

Rubriken säger allt. Men tro det eller ej, Jag längtar så jag tror att jag spricker. Tills vadå? Jo tills den dag jag äntligen ska få göra sillisar. Jag vill verkligen ha det och det är nu, det beror inte på att jag vill dra tillmig någon slags uppmärksamhet eller något sådant. Utan det beror helt enkelt på att jag inte är helt nöjd med mig själv, jag känner liksom att det är det som saknas. Och är det något som saknas så ska det ändras. Och snyggt är det ju.

LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR

felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

får du brösten av din far eller hur har du råd med det ?

2010-10-21 @ 20:08:46
Postat av: felicia

Sv: Ja delvis. Men så kommer jag givetvis lägga en del själv i det hela också.

2010-10-22 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0