tusen gånger om

Syster och hennes otroligt söta och super goá barn har nyss varit här hos mig och mammsen en sväng. Försökt att få i mig lite käk samt onyttigheter. Riktigt mysigt. Dock blev det ju lite jobbigt när det blir lite väl mycket ståhej. Men jag lever ju i alla fall! Så jag ska inte klaga. Börjar kännas lite bättre nu i jämförelse med imorse då jag frös så jag knappt orkade röra mig och så fort jag ens rörde mig en ynka centimeter värkte det i huvudet.. Huvudvärken börjar släppa allt mer och mer, kanske var vilans och värktablettens förtjänst och det tackar jag för!

Som sagt blir inte mycket gjort idag inte, skulle vilja lägga upp en bild på hur otroligt sliten jag är just nu, men då dör ni väll. Mohahhaha. Ingen vacker syn!

Har lämnat tillbaka några grejer från paketet också- mycket som inte stämde i storlek, motsvarade förväntningarna osv. Ja, ni vet nog hur det kan vara, inte sant? ;-) Och ytterligare hämta ett paket ska jag göra sen, eller jag och jag. Syster får lov att ta min legitimation och fixa det då jag varken vill eller orkar gå utanför dörren här hos mamma. Så får vi se vad det innehåller, vilket jag själv inte har en aning om.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0