Unbelievable

Slänger in ett litet inlägg såhär innan läggdags för min del. Och ja, det kan tyckas vara tidigt för de allra flesta. Men om jag ska vara riktigt ärlig så är ju så sjukt sliten idag och har både varit det hela dagen och är det fortfarande... Vet inte om det är vädret det beror på eller om jag börjar på att bli sjukis. Återstår att se.

Är ju trots allt en ny dag imorgon också!

På tal om något helt annat håller jag och hållet med mamma idag, det får vara slut på shopping nu och ett tag framöver. För det är verkligen det jag lever på och för kan det verka som. Att shoppa kläder och framförallt prova dem och veta att de är mina bara mina. Jag får någon slags kick och blir helt glad inombords. Det är sjukt vad lite kläder kan ställa till med. På bara denna månaden som gått nu gissar jag på att jag har shoppat för drygt 10 000 och ja det är kanske lite väl mycket. Men som sagt, jag får en slags kick och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Ungefär såhär ivrig och glad blir jag (för stunden i alla fall)

 

Och just nu är jag sådär glad igen och kanske kan det bero på att jag hämtat ut ett rejält paket med kläder och givetvis också för att mina sjukt snygga ringar från style by tyra hittat till min brevlåda :D:D:D:D:D


Vill självklart säga grattis till min underbara vän malin som drog hem körkorket idag också, GRATTIS!

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0