Written in the stars

Wohooo, det är fredag och jag giller't! Dock vet jag INTE varför, då inget speciellt ska ske denna dag. Men det känns ändå gött, för gött faktiskt. Jag ska inte ut eller så, men vet ni vad det bästa är? Jag ska tillbringa dagen med en utav de jag älskar allra mest här i livet- underbara malin :-) Resten av dagen kommer förmodligen bara bestå utav en massa häng framför tv:n, softa järnet helt enkelt.. Och invänta morgondagen som jag är grymt taggad på. Saturday och födelsedagsfirande vilket innebär PARTEEY! Malin ska firas tillsammans med mig och brudarna, gott käk och så avslutar vi med krogen. Toppen detta!

Och för att inte glömma så är det nästintill bestämt nu, sticker i januari till pappsen och givetvis värmen. I två fucking och helt underbara månader, givetvis kommer jag inte att skita i skolan. Plugga distans blir. Och sen bara vara, umgås med pappa, njuta av värmen och allt annat underbart det landet har att erbjuda. För det är verkligen en hel del. Soooom jag längtar!


jag och malin på den gamla och goda tiden (givetvis var det också den tiden malins favvo-drink var oboy&vodka) Mohahha!


felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, halloween hos erik :D typ 08?

2010-10-24 @ 20:17:52
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: Sv:

Hahha ohyess. 08 var det! :-D

2010-10-25 @ 13:23:17
URL: http://ffflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0