You make the rain fall

Ögonlocken känns som sten just nu, de vill verkligen inte hålla sig uppe på plats. Hela jag är sjukt sliten och soffan lockar mer än allt just nu (till och med mer än sängen) och då är jag trött vill jag lova, alldeles för trött.

Dock måste jag springa upp och tvätta bort maken och borsta gaddarna. Gaaah, så jobbigt! Jaja, det jag ville komma till är att jag är så sjukt nöjd över att smyckeskollektionen JFR har kommit till nelly.com nu. WOOHOO! smidigt&bra.

Så vad passade bättre än att beställa hem lite nytt och fräscht från JFR och samtidigt som detta kunde jag givetvis inte motså frestelsen över allt annat fint som kommit in. Så givetvis fick det bli lite annat också. Bland annat en Mulberry inspiererad väska. Skit snygg för drygt en 500 lapp. Jag är nöjd!

Sov gott allesammans :-)

felicia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0